![]() |
T.C. AMASYA ÜNİVERSİTESİ Senato Kararları |
||
Karar Tarihi: | 08.10.2025 | Toplantı Sayısı : 25 | |
Karar(2025/173) | |||
KARAR NO: 2025/173 Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanlığından gelen 26.09.2025 tarihli ve 288558 sayılı yazı gereği; 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Döneminden itibaren uygulanmak üzere, Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü ders müfredatının güncellenmesi ile ilgili konu (Ek-2) görüşüldü. 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Döneminden itibaren uygulanmak üzere, Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü ders müfredatının ekte belirtilen şekilde kabul edilmesine toplantıya katılanların oy birliği ile karar verildi. |
|||
|
|||
ASLI GİBİDİR |
![]() |
T.C. AMASYA ÜNİVERSİTESİ Senato Kararları |
||
Karar Tarihi: | 08.10.2025 | Toplantı Sayısı : 25 | |
Karar(2025/174) | |||
KARAR NO: 2025/174 Üniversitemiz Mimarlık Fakültesi Dekanlığından gelen 07.10.2025 tarihli ve 290222 sayılı yazı gereği; azami süreler içinde katkı payı veya öğrenim ücretini ödemediği ve kayıt yenilemediği tespit edilen Mimarlık Fakültesi öğrencilerinin “Amasya Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği”nin 8. maddesinin 3.fıkrasının (ç) bendi gereğince kayıtlarının silinmesi ile ilgili konu (Ek-3) görüşüldü. Azami süreler içinde katkı payı veya öğrenim ücretini ödemediği ve kayıt yenilemediği tespit edilen ekte bilgileri yer alan Üniversitemiz Mimarlık Fakültesi öğrencilerinin, “Amasya Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği”nin 8. maddesinin 3.fıkrasının (ç) bendi gereğince kayıtlarının silinmesine toplantıya katılanların oy birliği ile karar verildi. |
|||
|
|||
ASLI GİBİDİR |
![]() |
T.C. AMASYA ÜNİVERSİTESİ Senato Kararları |
||
Karar Tarihi: | 08.10.2025 | Toplantı Sayısı : 25 | |
Karar(2025/175) | |||
KARAR NO: 2025/175 “Amasya Üniversitesi Öğrenci Destek Koordinatörlüğü Görev ve Çalışma Usulleri Yönergesi”nin 6.maddesinin revize edilmesi ile ilgili konu (Ek-4) görüşüldü. “Amasya Üniversitesi Öğrenci Destek Koordinatörlüğü Görev ve Çalışma Usulleri Yönergesi”nin 6.maddesinin aşağıda belirtilen şekilde kabul edilmesine toplantıya katılanların oy birliği ile karar verildi.
Yönetim, görevleri “MADDE 6 – (1) Koordinatörlük; Koordinatör, iki Koordinatör Yardımcısı ve Koordinatörlüğe bağlı Birim Sorumlularından oluşur. Koordinatör, Üniversitenin kadrolu öğretim üyeleri arasından Rektör tarafından, Koordinatör Yardımcıları ise Koordinatörün önerisiyle Üniversitenin kadrolu öğretim üyeleri arasından Rektör tarafından atanır. Koordinatörlüğe bağlı birimlerin sorumluları, Koordinatör tarafından Üniversitenin kadrolu öğretim elemanları arasından atanır. Koordinatör, Koordinatör Yardımcıları ile birim sorumlularının görev süresi 3 yıldır. Görev süresi biten Koordinatör, Koordinatör Yardımcıları ve birim sorumluları aynı usulle yeniden atanabilir. Koordinatör Yardımcılarının ve birim sorumlularının görevi Koordinatörün görev süresiyle sınırlıdır. Gerek görülmesi halinde Rektör, Koordinatör ve Koordinatör Yardımcılarını; Koordinatör, birim sorumlularını görev süresi dolmadan görevden alabilir. (2) Öğrenci Destek Koordinatörü, yardımcıları ve birim sorumluları Rektöre karşı sorumludur.” |
|||
|
|||
ASLI GİBİDİR |